Så jävla oinspirerad för tillfället. Någonting fattas. Köpte ett rosa läppstift och ett par marinblå tygskor (försöker jag vrida tillbaka tiden till 2008 eller vad är det frågan om?) idag. Lyssnar på What Else Is There med Röyksopp också. Vad händer med mig? Hur som helst ska det fan vara vår på riktigt nu. I natt är festen på donken. Hade tydligen varit spykalas på toaletten igår natt. Vägrar torka upp småtjejers importvodka spyor ikväll alltså. Det ska dem fan göra själva. Man ska lära sig tidigt! Alla kan ju dock inte vara lika städade som Therese när hon spyr. Men fan, man kan väl i alla fall försöka pricka i toaletten?


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga