festival2010



Bild på mig och en av mina äldsta vänner Amanda från Arvikafestivalen '07.
TVÅ TUMMAR UPP! (som ni ser hihi)

Saknar myggsolglasögonen förresten. Linnea, råkar du ha kvar dem fortfarande?

Förövrigt börjar jag bli lite sådär halvsjuk. Vaknade i natt med såna grova
halssmärtor att jag seriöst funderade på att ta ut halsmandlarna själv.
Dock hoppas vi att detta inte är någonting permanent & det är ju ganska passande att jag är ledig tills
på fredag. Ska passa på att njuta av solen som förhoppningsvis håller sig kvar.

Postat av: tesz

haha sötiz du vet ju själv att du inte kommer få vara ledig så länge!

2010-04-13 @ 22:51:42

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga