2 early


Behöver ju ett par nya skor, och funderar på dessa. Ganska awsm pris och rätt så snygga. Mitt enda problem är att jag vet inte om jag kommer använda dem pga klacken. För egentligen är jag ingen klackmänniska. Visst, det är sjukt snyggt om man kan gå i det osv, men ganska opraktiskt. Fast dem skulle passa jävligt bra med min nya jacka.. Tåls att tänka på.

Förövrigt så hatar jag att det är helg imorgon. För jag jobbar hela helgen. Blä, vill ha måndag. När man inte går i skolan utan jobbar regelbundna tider är helgen ganska så överskattad. Om man mot all förmodan skulle vara ledig.

Postat av: tesszzzzzzzzzzzz

lol ledig på en helg? händer sådant...?

2009-11-27 @ 12:52:12
URL: http://girlwiththebird.tumblr.com
Postat av: PATRICIA

ååh, vart är skorna ifrån? älskar dem!

2009-11-27 @ 13:36:18
URL: http://prodigal.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga