seventeen again

Om fyra dagar så blir jag lite äldre. I allmänhet känns 19 som en ganska värdelös ålder och jag har tillochmed bestämt mig för att jobba på min födelsedag. Så, 19 i sig känns inte så skrämmande. Jag menar, i lördags när jag var på Konsum fick jag legga när jag skulle köpa Red Bull (& det är 15års gräns..) Så det syns ju antagligen inte ens att jag faktiskt snart är 19. Men det som känns underligt är att jag fortfarande ser mig som typ, 16, eller kanske 17. Kan inte riktigt förstå att om 1 år och 4 dagar får jag köpa sprit lagligt på systemet. Fan, jag som inte ens får köpa Red Bull utan leg.


Postat av: frederick

verkligen off-topic men whats up with snea pics? hoho!

2009-12-22 @ 21:52:26
URL: http://narc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga