... och så gick det ytterligare än månad












 
Jag har inte ork eller typ.. lust?? att skriva ett helt superlångt inlägg om vad som har hänt den senaste månaden. Kort: jag har haft praktik på tensta gymnasium, det var fett, jag har jobbat alldeles för mkt, det var mindre fett. Det är vår på riktigt och det är asnice. Läst två böcker och två seriealbum. Alla var väldigt bra (kanske skriver några rader om det senare!!! KANSKE!! Älskar förövrigt att jag har börjat läsa igen, min mor skulle också bli väldigt stolt). Det är förvisso lite kallt och lite för mycket moln men jag tänker ändå att juni bli bra. Åh vad jag hoppas att juni blir bra.

Hur som helst: bildmässigt nöjer jag mig med dessa (pil upp) från helgen. Spenderade tre dagar med världens bästa kille i skärgården å det var så himla bra, välbehövligt å mysigt. 

Postat av: Veronica Jonsson

ok gick in pga glömt bort namnet på podden som du skrev om för tusen år sen och blev påmind om hur fin din blogg är. Blogga mer Tilde!

Svar: För din skull kanske det kommer ett blogginlägg snart!! Om jag får feeling hehe.. Tack för peppen 😘😘
trilla.blogg.se

2015-07-28 @ 12:37:53
URL: http://anverjo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga