Lördagen den sjunde mars och väldigt många mobilbilder

Tänkte slänga upp lite mobilbilder här som jag har tagit den senaste tiden. De ligger dessvärre inte i någon kronologisk ordning eller såååå men äsch det får gå ändå.


Tog denna på Therese hemma hos henne i Spånga för ett tag sen. Kan vara en av mina favoritmobilbilder ever faktiskt.

BEHOLD för nu blir det en mindre runttur i lägenheten:


Therese i köket. Observera alla kokböcker på väggen som i princip aldrig har blivit använda :( 



Utsikten från sängen where I spend typ all tid när jag är hemma.  



Vi var på IKEA för några veckor sedan och köpte bland annat en ny hylla till köket. Resultatet blev (som ni kan se) _väldigt_ nice och jag var så pass nöjd att jag nästan kände för att hashtagga bilden med typ "interior" när jag la upp den på instagram. Men jag lät bli, hehe.



En morgon när det var himla fint ljus i vardagsrummet/sovrummet. Så, slut på rundtur.



Bild från förra söndagen när Erik var superbakis var jag världens bästa flickvän och gjorde pannkakor till oss. 


Fångade en arg men söt Meja på bild. Ville egentligen lägga upp denna på instagram men tyckte samtidigt inte den var tillräckligt representativ för hennes personlighet (viktigt!!!!).





Två lite mer oklara bilder utan direkt mening... Hur som helst gillar jag den översta supermycket men den fick av någon oförklarlig anledning inte ALLS lika mycket uppmärksamhet som den borde ha fått. Den med skorna är halvtråkig.



Galen solnedgång över Spånga för några veckor sedan.



Avslutar med lite mobilbilder från Norrköping. Livsmål: att någongång bo i en lägenhet med fiskbensgolv (heter det så?? Har fått för mig det..) som på bilden.



Norrköping och sol!!



Norrköping och grånad!! (och JA det kan vara så att jag har lagt på ett eller två filter för att få den gråa tillvaron att se lite mera härlig och inbjudande ut...)



 
Avslutar mastodontinlägget med två bilder på Silvana. Är så hemskt nöjd med dessa eftersom det är FETT SVÅRT att fota konsertbilder med mobilen. Svårt med vanlig kamera också förresten. Hur som helst. 1. Allt blir suddigt  2. Cirka alla har en tendens att antingen ha jättemycket färgglatt ljus som mobilkamera inte klarar av att hantera 3. Eller så envisas dem att använda sig till max av rökmaskiner, vilket inte heller gör det speciellt lätt att få till en vettig bild. Men jag lyckades!! *klapp på axeln* 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga