Måndagen den sextonde februari





 
Mitt första bildinlägg!! Woho! I november någongång var vi i Riga med Eriks familj. Det var grått, kallt men väldigt trevligt. Jag tog väl cirka 10 bilder på hela resan *bra jobbat* och här får ni ta del av fyra av dem. Sen tog jag nog inga bilder fram tills julen. Då lyckades jag knäppa fem bilder och Erik resterande. Jag gick igenom dem nyss och "gillar" typ två, varav Erik tog den ena. 

 
 
Sen har vi ett till hopp på cirka två månader. Kameran har stått och samlat damm från julen tills i helgen då vi var i Norrköping på stadsfestivalen "Where is the music?". Förövrigt en fantastiskt lyckad festival. 





Erik hade styrt boende i centrala Norrköping. En stad som jag förövrigt verkligen gillade. På lördagen var det sol och livet kändes väldigt lätt att leva. 



 
Vi stod längst fram på Silvana Imam. Funderar på att skriva ett hyllningsinlägg till denna kvinna, fy satan vad häftig hon är. Kände mig som en starkstruck femtonåring.  
 
Det var allt för nu. Som ni märker är det inte lätt detta.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga