Att börja gå igenom gamla bilder




Fint men också bortglömt porträtt på Erik från när vi var i Göteborg i somras. 
 
 
Gullig spegelselfie på oss. Eller jag syns ju knappt. Men Erik är däremot lika söt som vanligt.
 
Idag har jag (istället för att plugga) börjat gå igenom alla de bildmappar på datorn som heter "gå igenom". Detta är alltså bilder jag har slängt in på datorn och knappt kollat på och ännu mindre brytt mig om att redigera. Hittade bland annat dessa två. Gillar verkligen bilden på Erik. Den andra är inte speciell alls, men då jag älskar oss så himla mycket får den komma upp här ändå. 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga