Tisdagen den artonde augusti


Efter att ha spenderat dryga sju timmar själva på en balkong som varken ägdes av Therese eller mig hade jag natten till i fredags förmånen att få ligga och snosa min bästa vän i nacken hela natten. Att dela på nästan en hel box vin och kanske lite för mycket Bailyes en helt vanlig blanktorsdag kanske inte är vad doktorn skulle rekommendera men VEM har någonsin brytt sig speciellt mycket om vad en doktor skulle ha sagt??? Hade hur som helst, trots en lätt touch av bakfylla på fredagen, en fantastisk kväll med världens bästa människa som jag älskar gränslöst <3 <3

 
Fredagsmorgonen hade en svag början med en underton av huvudvärk. Men det botades med äggröra, kaffe och baconchips (ja, till frukost). Sen begav vi oss in till stan för att luncha på Stockholms bästa takterass med en annan favorit, Mimmi. Efter gratislunch blev det bad och när solen slutade bränna avslutades fredagen på en vietnamesisk restaurang. JÄTTEBRA FREDAG!!! Och torsdag. Synd bara att jag inte har några bilder från fredagen. Men skyller på att minnet på min mobil är fullt och jag fortfarande är sämst på att ta med mig min vanliga kamera, hehe.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga