Måndagen den tionde augusti

 
Lite bilder som jag har tagit med min instaxkamera!! Ledsen att kvaliteten verkligen suger men jag skyller på gratissidan där jag slängde ihop gifen (behöver gå en photoshopkurs omgående). 
 
Det har hunnit vara pride vilket måste kvalificeras in som en av de bästa dagarna denna sommar. Vädret var på topp och likaså stämningen. Världens bästa bästis har fyllt tjugofem och jag har gjort mitt yttersta för att utnyttja de lediga kvällarna. Annars har jag bara cirka tre jobbpass kvar och måste helt ärligt erkänna att jag är mycket tacksam över detta. I augusti väntar filmfestival, Dans Dakar, Popaganda och jag funderar även på att ta tåget till Norge. Augusti ger mig en bra magkänsla.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga