Amsterdam del 1

Jag har redigerat cirka sextio (!!!!) bilder från Amsterdam. Det kanske låter lite och med tanke på hur många bilder jag tog under de fyra dagar vi spenderade där är det procentuellt inte så mycket. MEN!! Jag vill ändå påtala att jag inte har redigerat såhär många bilder från samma sak på typ ett helt år (???). Hur som helst. Jag har i denna process insett hur mycket jag HATAR att redigera bilder? Det är så tråkigt? Och jag är så dålig??? Orkar liksom inte göra någonting. Typ höjer nivåer. Drar ner någon färg. Gör bilden lite mindre och repetera. Så icke-kreativ. Jaja!! Här kommer första dosen bilder. Om ni har tur och jag orkar kanske det kommer mer.  



Här är Stina! Den absolut största anledningen till varför vi tog flyget till Amsterdam över påskhelgen.



Stina pluggar nämligen en termin i Amsterdam tillsammans med Linnea (se bild ↑) och Linnea (se bild ↓)





Med mig hade jag min bästa vän... 



... och världens gosigaste pojkvän!



Om jag TYP tvingade Erik att gå upp på övervåningen, ta denna bild för att jag glömde den riktiga kameran (och därmed skämdes för mycket för att gå upp igen) när jag tog en exakt likadan med mobilen två minuter innan??? Kanske...









På lördagen var vi med i något som kallades "World pillowfight day". Massa människor som samlades på ett torg, slog varandra med kuddar med elektromusik i bakgrunden. Väldigt kul var det.









Gullisar!!!



Vi hann även besöka en gatuloppis och vanliga secondhand affärer.






Erik köpte ett par hängselbyxor (dock ej de på bilden) och lyckades även nypa med sig en jacka. Själv gick jag lottlös vilket jag ångrade sekunden jag lämnade affären i bilden över. 

Så, nu var del ett slut. 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga