söndagen den tjugoåttonde september och lite favoritbilder




Åkte upp till Sundsvall för att träffa några av mina favoritpersoner. Allt var fantastiskt fint men jag ångrar inte en sekund att jag lämnade. 

Hösten börjar göra sig väldigt påmind här hemma. Dimman ligger tjock nästan varje morgon och förra veckan under min morgonpromenad lyckades jag fånga den med mobilen. 

Kanske den sista middagen utomhus spenderades med Linnea, sushi och vin.

Vi gick på antirasismdemo, det var val, jag blev politiskt deprimerad på grund av valresultatet men livsglädjen börjar som tur är återkomma så sakta men säkert.


Vi har så fint morgonljus i köket nu. En tidsfråga innan det försvinner givetsvis, men jag passar på att njuta så länge det varar.


Postat av: Jasmin

älskar älskar älskar dina bilder.

Svar: Men å tack vad glad jag blir. Ska försöka uppdatera lite mer och kommentarer som denna får mig att bli lite mer peppad <3 TACK!
trilla.blogg.se

2014-10-02 @ 19:40:59
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga