och så lite New York genom mobilen




















Som jag skrev var det till största delen Erik som höll i den riktiga kameran (se bilder) och jag, ja jag prioriterade mobilbilder. För att på något sätt upprätthålla min ständigt sviktande kreativitet har mobilkameran blivit otroligt viktig för mig. När jag fotar med den känner jag varken prestationsångest eller besvikelse för att en bild kanske inte blir det jag förväntade mig att den skulle bli. Detta är självklart en känsla som jag någongång måste komma över, prestationsångesten alltså, men tills dess försöker jag att fortsätta utveckla mitt bildseende via mobilkameran och jag tycker faktiskt, utan att skryta allt för mycket, att det går ganska bra.
 

Avslutar med en bild där man faktiskt ser våra ansikten!!! *gulliga* 

Postat av: Daisy

Åh kan du inte berätta vad ni hittade på i NY? Jag och min kille ska dit i sommar och vi ska vara där så himla länge känns det som (10 dagar) så behöver lite tips!!

Svar: Åh är så avis och JA det kan jag absolut göra!!
trilla.blogg.se

2015-03-13 @ 22:09:49
URL: http://daisycassandra.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga