NEW YORK!! Och riktiga bilder!!!!

JAHA JUSTE JAG HADE JU EN BLOGG *hehe* ne men oki, lite bilder kan en väl bjuda på. Jag, mitt hjärta och världens bästa mamma åkte till... 

... NEW YORK!! 

Då min kamera fortfarande ger mig en otrolig ångest är det faktiskt Erik som har tagit de flesta (och de bästa) bilderna. Jag har börjat att redigera dem, men det tar också emot av någon anledning. 


New York bjöd bland annat på fantastiska hus och var därför ett allmänt paradis för en husfantast som mig.


Och exakt såhär nöjd var jag cirka hela resan. 

Första morgonen hade vi alla enorm jetlag vilket innebar att vi vaknade vid 04 på morgonen. Det positiva med det var att vi fick uppleva en fantastisk soluppgång från hotellets tak.



Mitt favoritområde var definitivt Williamsburg som ligger i Brooklyn. SÅ COOLT!!! Massor med takrestauranger, häftiga barer, second hand-affärer. Drömmen vore definitivt att bo där. Plus alla var så snygga och ahhh *smälter*. 

Ett av de mest fascinerande områderna var definitivt China Town. Alla skyltar såg ut som på bilden och på gatorna kunde man köpa alltifrån levande skaldjur till (hela) döda grisar.


En av de finaste utflykterna vi gjorde var när jag och Erik tog tunnelbanan ut till slutstationen och möttes av en fantastisk sandstrand. Där åt vi lunch och pussades.

Tog en bild som jag tycker om från tunnelbaneresan hem.


AHH okej ska redigera fler bilder, jag lovar. Ska ta mig i kragen, snart.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga