Torsdagen den åttonde maj

 
Här stod jag i tisdags och tog plats (för övrigt fortfarande nästan orimligt nöjd med mitt korta hår). Körsbärsträden gick inte att jämföra med när Kungsträdgårdens körsbärsträd stod som mest i blom, men det är ju fint att Sundsvall iallafall försöker.


Att läsa genusvetenskap tänker jag förevigt rekommendera till alla. Det är inte bara sjukt lärorikt och allmänbildande, utan det innebär att man cirka alltid får läsa sjukt spännande kurslitteratur.(PS. kolla hur brun jag ser ut? :D:D:D)

Naw, så gullig kille. Och uppmärksamma även vilken stilig lampa vi fick tag på??? Endast 100kr och den kommer med största sannolikhet göra sig väldigt bra i vårt hem. 
 
Och nu är vi påväg tillbaka till ett vad som verkar vara ett väldigt regnigt Stockholm. Undrar seriöst vart våren och värmen tog vägen? Wake me up when denna kyla ends.....


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga