Onsdagen den tjugoåttonde maj


I måndags, dagen efter det katastrofala valresultatet (se föregående inlägg) mådde jag inte så bra. Som tur var har jag världens bästa pojkvän som tog med mig tillbaka ut i skärgården.


Vi kom dit på måndag eftermiddag, lagade mat, och somnade sedan till Parks and Recreation innan klockan hann fylla nio (true story). Morgonljuset på tisdagen var idylliskt och jag började även känna hur livslusten började hitta tillbaka.



 
Vi spenderade största delen av dagen ute och även fast det blåste kyliga vindar spenderade vi kvällen på bryggan med popcorn och bryggkaffe. SÅ GOSIGT! 
 
Nu är vi dessvärre hemma. Erik har påbörjat ännu ett skift och det enda jag vill göra är att gå på promenad med lite härlig musik i öronen. Alltså ni ska veta att jag SÄLLAN känner något behov att gå på promenad. Men just ikväll skulle det kännas helt lagom och mysigt. Men nej då ska vädret svika.... Aja om en timme börjar Uppdrag granskning och efter det är det ju nästan socialt acceptabelt att sova mvh sorlig_tjej90.
 
Kvällens promenadlåt, som jag garanterat skulle ha lyssnat på om bara vädret hade varit litelite mer tilltalande hittar ni häääär <---- klicky


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga