Onsdagen den fjortonde maj



Att jag biter på mina naglar, ja det är sedan gammalt och jag veeeet det är superäckligt och man får i sig mer bakterier än om man skulle slicka på en toalettstol (källa?????). Men är det någon som får mig att vilja sluta så är det Olivia. Hon har alltid så fina naglar och gör så mycket skoj med dem!!! JAG VILL OCKSÅ men det verkar vara helt omöjligt :'( Tips på hur man slutar bita och därmed vara äcklig motages gärna :):)
 
 
Igår när jag plockade lite här hemma så insåg jag, ännu en gång, hur mycket kläder jag har. Alltså orimligt mycket. Det får knappt plats. Erik har typ en halv garderob och jag har tre. Majoriteten av alla kläder ogillar jag/använder ej så en rensning är definitivt på plats. Frågan är bara om jag ska försöka tjäna pengar på mina misslyckade inköp (typ ha kompisloppis hemma/lägga upp på blocket) eller bara donera dem till närmaste Myrorna/Röda Korset. Tåls att tänka på. 

Postat av: Anna

Universums bästa kur mot nagelbitande (eller ja, det funkade jättebra för mig i alla fall) är att sluta nedvärdera sina naglar! Detta må låta märkligt, men då jag var nagelbitare (och jag antar att de flesta som biter på naglarna resonerar såhär) så såg jag verkligen ned på mina naglar och tänkte att de inte var värda att ha fina och därför var okej att bita sönder. Men börja successivt med att bygga upp lite nagelförtroende, måla dem fint, skaffa lösnaglar (det fick mig att sluta helt) och HELGA DINA NAGLAR. För de är värda att vara snyggast i världen!

2014-05-14 @ 14:11:39
URL: http://annastohr.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga