Också söndagen den artonde maj


Det börjar bli allmänt känt att jag är otroligt dålig på att få med mig kameran när det vankas festligheter, och när jag väl har med mig kameran så glömmer jag ofta att använda den. Till följd av detta kommer här ett TILL blogginlägg med mobilbilder, inte så himla skoj kanske, men tänker samtidigt att mobilbilder är bättre än inga bilder alls.


Jag och Erik passade på att utnyttja det fina vädret igår genom att åka till Görvälns Slott som ligger relativt nära där vi bor. På väg dit åkte vi förbi en hästhage och gammal ~hästtjej~ som jag är tvingade jag Erik att stanna bilen så jag skulle kunna få klappa lite (bilden reflekterar verkligen hur nöjd jag var över detta)


Nä alltså jag tvingade inte alls ut Erik på fältet för att ta en instagrambild.......hehe


Väl framme så åt vi lunch och vattenmelon, läste och lyssnade på podcasts i solen. Väldigt mycket *carpe diem* över hela situationen.



Vattnet var fruktansvärt kallt och badkruka som man är lär det dröja ett bra tag innan jag vågar stoppa ned någon annan kroppsdel än min tå. 


När maten var uppäten och jag hade tröttnat på att sola (tycker verkligen det är sååå tråkigt efter typ tio min???) så gick vi på upptäcksfärd. 




Efter lite vandring så kom vi fram till "slottet"!!! Den som vet vilken superkänd svensk film som spelades in här får en virtuell puss. 

 
När solen gick i moln åkte vi hem. Passade då på att ta ett kort på den fina kissen som alltid sitter där på fönsterbläcket men aldrig hoppar ut. 
 
Summa: Bästa söndagen på länge.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga