Kvällstipsyyyy:

En söndagslista kanske? JAA så kul tycker ni! Därför kommer det nu en lista på mina fem favoritbloggbrudar, woho! Juste. Både namnet och bilderna är länkade så det ska bli extra enkelt för er att hitta dit.
 
Viktigt viktigt viktigt; denna lista är skriven helt utan innebördes ordning:
 
Veronica Jonsson!!!



Hon bor alltså i Berlin people, BERLIN!!! (aka min absoluta favoritstad, dröm), hänger på typ tak, dricker vin, myser runt och verkar bara ha det så jävla bra hela tiden?? Jag tänker inte ens försöka förneka min avundsjuka. Sen att hon är fenomenal på att fotografera gör bara hela bloggupplevelsen ännu bättre.
 
 
Amanda Olsson!!!

 
Fantastiskt cool brud som dessutom är extremt rolig och smart. Duktig på att bjuda på sig själv är hon också och hon tar ÄVEN asbra egobilder?? Hon ger mig i princip allt jag förväntar mig av en fet blogg. (Får förövrigt cirka all min gif-inspiration från Amanda)
 
 
Fanny Åström!!! 

 
Ingen har lärt mig så mycket om feminism som Fanny Åström. Hon skriver så extremt pedagogiskt, sakligt och bra att jag typ smäller av. Alla borde ta del av Fannys texter. Även om jag inte håller med till 100% hela tiden så känner jag mig så mycket klokare varje gång jag har läst något hon har skrivit. Fanny 4 president!!!
 
 
Moa Romanova!!! 

 
Att Moa inte bloggar oftare är på riktigt det värsta ever, för är det någon som behövs i bloggvärlden är det hon. Och är det någon som inspirerar på en riktigt hög jävla nivå så är det hon. PUNKT.
 

Judith Kiros, Camila Astorga Díaz, Mireya Echeverría Quezada & Valerie Kyeyune Backström!!!

 
Dessa tjejer driver inte bara egna bloggar utan också en viktig plattform för rasifierade feminister. Evigt tacksam för allt jag har blivit upplyst om genom att läsa deras diskussioner och analyser.

Postat av: Veronica Jonsson

Men gulle då!

2014-05-05 @ 09:12:43
URL: http://anverjo.blogg.se/
Postat av: Amanda

MEN GÖLLE! fan vad fint! (ska försöka bli bättre på bloggeriet.)

Svar: jaaaa kom tillbaka internet needz uuuuu
trilla.blogg.se

2014-05-12 @ 23:47:57
URL: http://mandadamanda.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga