Torsdagen den femte juni

Jag har noggrannt valt ut gifen under för att illustrera hur trött Erik var igår. Han fick nämligen knappt en handfull timmar med sömn och för en kille som är van att sova mellan åtta-tio per natt var detta ytterst ogynnsamt. Jag fick påminna honom att man faktiskt inte är kapabel att vara ute och ränna på staden, dricka öl och åka nattbuss hem när man ska fylla tjugofyra och ska upp vid halv sju dagen efter. Kroppen säger helt enkelt ifrån. MEN SÖT GIF VA???? 

 
Hur som helst har vi landat i Göteborg och det känns så himla bra. Jag har inte sett mycket av staden än men det lilla jag har bekantat mig med har jag verkligen älskat. Det känns som om att jag är utomlands pga alla är så avslappnade och härliga??? Stämningen är liksom lugn och mysig och inte sådär hetsig som den kan vara hemma + majoriteten verkar så himla häftiga och vi ska inte ens PRATA om dialekten <3 göteborska <3


 
Bästa insikten: När man redigerar bilder i Eriks VSCO kan man lägga på grains!!!!!! Som jag har saknat grains. Har planer på att RADIKALT ändra min instagramfeed nu.

 
Vi har ju då lyxen att få bo hemma hos Erik syster, Anna. Vilket faktiskt gör hela denna resa möjlig. Igår åt vi tapas och drack drinkar i Majorna (vad "Majorna" innebär i praktiken vet jag inte riktigt ÄN jag ska lära mig alla stadsdelar!!!!, men coolt namn) på kvällen, men eftersom Erik var trött (se gif) och jag hade en sjuk matkoma så var vi hemma igen vid elva. Idag går det rykten om att det regnar, men då vi har dedikerat torsdagen för shopping kanske det inte gör så mycket. 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga