Söndagen den första juni


Inte alls klyschig bild :):):) 


Evelina ser lite knäpp ut på den här bilden, någonting som jag inte märkte förrän jag laddade upp den på min tumblr och såg den i större format. Men jag gillar att jag ser lång ut *yey* och att världens bästa tygpåse syns så väl.


När jag sa hejdå till mina vänner. Hur någon kan välja att åka fritt fall FRIVILLIGT är beyond me.


*vink vink*

 
Imorse smsade Stina mig och sa att hon ville "göra något som man måste göra innan man flyttar i från Stockholm". Bakgrundsfakta: Inom en alldeles för snar framtid flyttar Stina "hem" till Piteå för att jobba på en lokaltidning. Väldigt sorligt, mest för mig givetvis, men även kanske lite för Stina. Hur som helst! Då jag redan visat Stockholms finaste park (läs: Ivar Los) och Stockholms bästa förort (läs: Kallhäll/Jakobsberg) för Stina kände jag att Gröna Lund var nog det enda som fanns kvar på listan av "viktiga saker att göra". Sagt och gjort; jag, Stina och Evelina spenderade en heldag på Grönan, åt langos och blev illamående av karusellerna. Stina blev förälskad i Fritt Fall Tilt och jag ifrågasatte hennes sinnestillstånd. Väldigt fin dag. 

Postat av: Jenny

mysig dag alltså!! saknar såna dagar på grönan har inte åkt karusseller på länge nu.

Btw så fin blogg du har Tilde, har inte sett denna förrän igår när jag såg länken på din insta.

hoppas du har en fin sommar!

Svar: Men å, tack gulliga du och detsamma. Ska försöka få fart i bloggen igen nu då den har varit väldigt stillastående på sistonde.
trilla.blogg.se

2014-07-16 @ 12:22:13
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga