Lördagen den femte april

 
Hej bloggy. Idag har varit extremt intetsägande och igår var jag ett emotionellt vrak. Oklart varför. Men hur som helst är det dagar som igår som en inser att en kanske inte borde jobba inom service. I princip alla var så extremt otrevliga och ahh hatade mig??? Jag menar å, är typ världens trevligaste fast jag på riktigt grät inombords och majoriteten av människorna bara fräste åt mig. JAG TYCKER INTE HELLER LIVET ÄR FRUKTANSVÄRT KUL ALLTID MEN JAG ÄR EN MÄNNISKA INTE EN JÄVLA ROBOT okej?
 
 
Ikväll är det lördag, jag känner mig ensam och ångrar att jag inte köpte chips från konsum.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga