Fredagen den artonde april

 
OKEJ kompisar, här har ni den. Världens kanske finaste byrå. Jag är så nöjd att det är löjligt. Har redan lagt ut bilden för att skryta (hehe) i cirka alla sociala medier. Anledningen till att jag är så nöjd är inte bara för att den är finast i världen, utan det är också för att den kostade mig TYP INGENTING!!!! 250 kr betalade jag. Seriöst, säljaren på myrorna kan inte ha haft koll, alls. Inte för att jag någonsin tänker sälja den men om jag skulle vilja skulle jag lätt kunna få typ 1000 spänn för den på blocket om jag bara döper den till "retro byrå teak". 
 
 
 
Spenderar påsken med min prins, går kvällspromenader, dricker gratis "champagne" och jobbar. Det sistnämnda gör mig dock ingenting då jag aldrig har varit ett fan av högtider. Plus att man tjänar multum inom handels på helger/röda dagar mvh girig_tjej90. 
 
Annars så kanske ni ser att jag (läs: Patricia, jag är för dålig för HTML) har gjort om lite i min bloggdesign. Superskoj, fint och välbehövligt. 

Postat av: Veronica Jonsson

Så glad att du börjat blogg igen!

Svar: Hihi, jag är också glad!!! Delvis du och Thea som inspirerat mig att börja igen.
trilla.blogg.se

2014-04-19 @ 11:51:19
URL: http://anverjo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså, inredningen på första bilden är så jäkla tjusig!

Svar: Men åh tack!! Glad jag blir. Är själv väldigt nöjd, faktiskt!
trilla.blogg.se

2014-04-19 @ 12:50:21
URL: http://ships.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga