White Noise/Red Meat - Dada Life



Två bilder på vad jag har pysslat med dem senaste dagarna. I förrgår var jag på Ace med Patricia&Elin, men drog med sista tåget (man är ju inte ung längre, hehe) & igår hade jag pyssel/städdag. Det sistnämnda behövdes. Verkligen. Usch.

På kvällen åkte jag & mina girls in till staden för att ha en asfin middag på Koh Phanang, var så himla bra. Det dracks många flaskor vin & ramlade in här hemma runt halv fyra imorse. Ikväll ska jag äta middag med en av mina bästa killkompisar som jag träffar alldeles för sällan, imorgon är det fezt & på söndag är det teater med bland annat världens finaste kille. Så jävla fullspäckatttt men det känns bra. Hinner inte bli uttråkad.

Nu då? Sitter i mina träningsbyxor, linnet & AA tröjan för att bege mig till friskis. Hade någon plan på att göra ett träningsinlägg senare, då det har blivit (på rätt kort tid) en rätt stor del av mitt liv. Men får se vad jag pallarrrr, kan vara ett känsligt ämne osv. Gillar hursomhelst att man börjar se resultat nu.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga