09:43



En av världens finaste tjejer som också råkar vara min kusin nr. 1 har flyttat in. Ytterst nice. Jag har konstant sovsällskap, alltid någon att prata om mina ilandsproblem (som förövrigt är många, tro mig) med, någon som jag tvingar att hjälpa mig att städa, någon att laga mat till och någon att ta hand om. Fantastiskt. Försökte ha uppesittarkväll igår. Gick åt helvete och jag däckade typ.. för tidigt. Vaknade nu vid nio. Får försöka igen ikväll. Dygnet måste vara omställt imorgon. Alltså måste. Godmorgon btw!

Postat av: PATRICIA

varför står det inte mat på bordet då!? (hihi skoja)

2011-09-29 @ 16:00:00
URL: http://patmountain.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga