DAGENS TIPS!!!

Har seriöst världens sår på mina läppar. Får alltid det när jag blir förkyld. Och självklart hjälper inget lypsyl/vaselin/kräm what so ever. Asjobbigt. Ont gör det också. Jättejobbigt när det gör ont att le, för jag ler typ hela tiden. Imorse när jag vaknade blödde till och med läpparna, hur normalt är det?! Läste dock bästa huskurstipsen som jag tänkte dela med mig av, såhär va:
Peela läpparna med honung och blanda i lite strösocker, kör med det några gånger tills du får bort all död hud osv.
Sen tar du olivolja på läpparna! Funkade faktiskt helt ok. Kan ju inte säga att såren på läpparna försvann men var i alla fall inte lika narig. Dagens tips alltså! Hihi

Postat av: lina öberg

SV: Hej tjejen! Tack, vad glad jag blir! (Nu menar jag helt fullt seriöst, jag blir jättesmickrad) Och jag blir självklart nyfiken; vilket mcd jobbar du, och hur hittade du mig?

Tack för att du läser hjärtat. Och jag hoppas, självklart, att du också haft en bra dag!

2011-02-09 @ 20:26:55
URL: http://slemlina.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga