and all the wine is all for me

Känner mig så himla understimulerad hela tiden. Fast när jag väl gör någonting så blir det liksom inte tillräckligt. Äsch jag vet inte, men är trött på allt för tillfället och tiden går så JÄVLA sakta säkert bara för att jag verkligen vill ha vår men nej nej här ska det snöa lite mer. Fan, det räcker nu. Alla har tröttnat okej? Herregud, gnälliga tjejen och jag vet att våren inte kommer snabbare för att jag vill men man kan ju alltid hoppas. Annars har jag gjort världens bästa spellista, synd att den ligger på itunes och inte på spotify, för då hade jag lätt delat med mig av härligheten. Igår gjorde jag armhävningar för första gången på kanske.. Ett år? Haha också nice. Har träningsvärk i hela kroppen efter passet igår. Men det känns bra (fast aj.) Vågar heller inte gå in på mitt konto, eftersom jag inte vill veta hur mycket jag pengar jag gjorde av med i fredags. Blä. Kommer bli så besviken på mig själv, haha. Nä nu ska jag sluta gnälla och jag ber om ursäkt för att texten var för lång för att inte handla om någonting. But I know u love me!!1 Heh.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga