Torsdagen den tredje april

 
Kolla vilken prinsessaaaaaa Therese är, åhåååå *fjärilar i magen pga så fin*. Känner mig typ som katten under när jag ser henne.

 
Igår kändes som världens längsta dag. Jag gjorde så jävla mycket?? Gynekolog, gymmade (kan vi prata om att jag köpte gymkort igår???? Eller nej, kan vi istället prata om den katastrofala träningsvärken jag har idag? Får se om jag någonsin går tillbaka. Såhär kan man inte leva. Hade seriöst svårt att ta mig från sängen till soffan pga S-M-Ä-R-T-A-N), lunchade med Therese (se bild 1), köpte mina drömbyxor som dessvärre visade sig vara för stora, åkte hem, städade, tvättade, åkte tillbaka till Jakan för att byta byxorna men självklart var min storlek slut..... gick till Therese, somnade i hennes säng och baaaam bild nummer två var tagen för mindre än tio miunter sedan. Ändå en bra och välspenderad dag.
 
Försök att ignorera den KASSA kvaliteten som av någon oförklarlig anledning ba sker när man laddar upp bilder här. Väldigt frustrerande.
 
Idag ska jag ha seminarie i skolan och jag vet inte ens vilken litteratur som ska vara läst tills idag
mvh världens sämsta student 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga