Måndagen den tjugofemte mars

 
Körde en måndagsgif för ett tag sen och det blev en succé, så tänkte, vi kör igen! HEJ! Förresten, kolla hur långt mitt hår ser ut? Bara en illusion tyvärr, jag lovar *insert ledsen emoji*

Annars så är jag lite halvt lycklig då jag har lyckats hyra ut min lägenhet i svallet under sommaren + ska få fota en hel massa i veckan, både för Rodeo och för Nöjesguiden. En annan kul sak är att i princip ALLA mina vänner som bor någon annanstans kommer hem till påskhelgen. Det kommer bli en så jävla episk helg att jag orkar knappt tänka på det pga överpeppad.
 
ps. ett öppet meddelande till alla som har dissat min mössa, ni har fel ok? Den är asfet
ps 2. har ni tråkigt och känner att nä det vill jag inte ha mer? LÄS DENNA BLOGG!!! Tobias Boström är så rolig att jag ramlar av stolen som jag just nu inte sitter på.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga