Lördagen den tjugotredje mars

Hej kompisar. Idag är det lördag. KUL. Ska du ut ikväll men kanske inte vet vilken musik du vill spela på förfesten? Frukta ej då Tilde har, (genom Kattricia, givetvis) hittat livets jävla mixtape på Soundcloud. VARNING: Detta är ingen liksom mysmusik man lyssnar på en söndageftermiddag samtidigt som man ligger och gosar i sängen. Bli inte rädd och ge inte upp bara för att den börjar med en Harlem Shake remix. Tro inte nu att jag gnäller på en bra harlem remix herregud nejnej, men jag vet liksom hur folk KAN vara.
 
 
Annars har vi också denna låt som jag tycker är helt amazing. Omöjligt att sitta still helt enkelt och TEXTEN kan vi bara prata om texten? Det är som om att grabben kan läsa mina tankar. Den är härligt ytlig men samtidigt så himla bra. Lyssna själv vetja.
 

Sådärja, nu har ni i alla fall de första trettiotre minutrarna säkrade. TACK TILDE. Varsågod och puss. Juste, tänkte kompensera detta med att posta någonting riktigt jävla djupt typ imorgon. Tänker mig topp fem mest deprimerande kentlåtar eller liknande.
 
Och ett privat meddelande till Patricia: Jag ville självklart bädda in ditt mixtape också men du har inte tillåtit det på din soundcloud.
 
 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga