Fredagen den sjunde juni

Lyckades med hjälp av Amanda faktiskt ta mig hela vägen till sthlm. En stor väska och två ikea-kassar med smutstvätt, thank god 4 mamas tvättmaskin. Så nu sitter jag här och väntar och väntar och väntar (både på bättre tider, läs: therese ska sluta jobbet, och på att första maskinen tvätt ska bli klar) men ska ej klaga, för solen skiner och katten ligger bredvid mig och nafsar mig i armen. 
 
Imorgon ska jag köpa sommarkläder på myrorna och en såndärgrej som gör att jag faktiskt kan använda macbook:en för att ladda in mina bilder. På kvällen är det Sommar! och ja, det blir nog bra det här. 


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga