Torsdagen den tredje januari

BLIR ARG!!!!!!!1
Redigerade typ tusen bilder (eller ja, tolv, men whatever) och självklart förstör blogg.se dem. Hatar detta, blir så provocerad. Byter snart till min tumblr igen. Nu ska jag kolla på film och fortsätta sura.
 
Ville verklgenverkligen boka biljett hem idag också, men har ju glömt bort min kod till dosan. Ska be mami boka imorgon och håll tummarna på att det inte är typ jättedyrt. Hatar sthlm nu. Imorgon ska jag plugga och inte vara sjuk mer. Det sistnämnda lär ju inte hända. Har fortfarande extremt svårt att andas, vilket är ungefär lika jobbigt som det låter. Heido


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga