Måndagen den sjunde januari

bild: någon flickr någonstans för längesen
 
Förlåt bloggy men just nu har jag knappt ork att reflektera över min tillvaro = ännu mindre ork till att reflektera över vad jag borde skriva här. (Ta detta inte för seriöst dock, jag är trött och sjuk. Den kombinationen har en tendens att göra mig extremt gnällig)
 
Och ja. Jag ska försöka sluta uppdatera twitter varannan minut.
Och ja. Jag ska försöka tänka mer realtistiskt och sluta se världens så jävla svartvit. Sådant beteende passar sig inte nu, inte med dig. Egentligen kan man ju tycka att jag borde ha passerat det stadiet för längesen.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga