Fredagen den fjärde januari

Har sparat så många texter i utkastet nu att jag knappt minns alla. Helt obetydliga texter som jag bara har bestämt mig för att inte publicera. Väldigt oklart varför, eller nej, egentligen inte. Men hur som helst gör det mig ändå så trött. Jag är tjugotvå år och forfarande lika rädd för människors tankar angående mig som jag var för tre, fyra år sedan. Hur patetiskt är inte det? Aja.
 
Hade en extremt bra kväll igår. Träffade världens bästa Anton, blev bjuden på te, kollade på rapport/dokumentärer och fick en hel soffa för mig själv. Pratade om allt mellan himmel och jord. Jag kan inte sluta fascineras över hur bra vänner jag har. Hur olika vänner jag har och hur jag verkligen uppskattar alla så himla mycket. Ibland kan jag nästan bli arg på mig själv då jag absolut inte visar det lika ofta som jag borde. DET ska nog vara mitt nyårslöfte. Bli bättre på att berätta hur mycket jag tycker om er och hur viktiga ni är för mig. För det är ni. Så, alla som vill kan ta åt sig.
 
Förövrigt är mina lungor fortfarande katastrof. Så trött på att inte kunna andas.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga