Shake him off

 
Alltså mitt nya objektiv you guys. Har typ inte ens redigerat bilden.
 
Igår var det sittning på kåren. För alla som inte vet så betyder det typ att man klär upp sig fint, lyssnar på tal, sjunger fula snapsvisor, dricker och äter massa mat. Rätt trevlig tillställning. Jag har ju officiellt slutat äta kött men blev positivt överraskad av maten. Asgod ju. Sen vare festyyyy men det var en såndär kväll nivet när man kan dricka hur mycket som helst men inte känna sig alls påverkad? Mm händer ju ibland. Fin kväll/natt hur som helst.
 
Ikväll ska jag och Diana titta på Bert & äta alldeles för mycket godis. Kommer bli bäst.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga