Fredagen den femte oktober

Lite dålig här, förlåt. Men nu ska ni få er en rejäl update med både text och bilder, woop woop!
Hade seminarie i går och fick kritik på en artikel jag hade skrivit. Min lärare var jättenöjd trots lite syftningsfel och jag fick ändå fett bra feedback. Gick från skolan nöjd&glad. Idag hade jag min första tenta som också kändes helt ok. Hade inte dödat mig själv med att plugga, men aaa det kändes ändå bra. Dock sjukt skönt att bara kunna släppa allt hela helgen.
 
Mer då? JO vet ni vad. DN hade kontaktat Rodeo som jag jobbade för under Fashion Week och ville köpa en bild som jag tog. Den ska bli publicerad och jag är sjukt stolt. Känns galet stort att få sin bild tryckt i DN. Annars så fixade jag min praktik idag, som iofs inte är förrän i mars, men ändå. Ska få göra den på Rodeo, vilket jag verkligen ser framemot sjukt mycket. Aaah och ikväll blir det tentafesty!!! Stabil jävla vecka.
 
Lovade ju bilder också:
 

Postat av: CJ

Fina bilder! :)

2012-10-08 @ 19:24:51
URL: http://cjs.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga