Antidote - SHM vs Knife Party



HEJHEJ
så vad har jag haft för mig när jag inte bloggat kanske ni undrar (eller så gör ni inte det men jag vill så himla gärna dela med mig ändå hehe)
- varit på kryssning & köpt alldeles för mycket alkohol
- gjort TYP klart mitt intagningsprov till universitetet, för glad för livet
- fått inflammation i nacken
- haft picknick med bästis
- kollat på alldeles för mycket criminal minds
- bränt upp min iphone/laddare (eller ja den brände upp sig själv, stämmer apple på en miljard as we speak, ehe)

aaa det var väl typ det, men ganska bra jobbat ändå tycker jag allt
olivia gick precis, fina tjejen!

sjukt oseriöst inlägg, förlåt
& juste haha har 225 followers på instagram nu (är så jävla stolt i min hemlighet)

& juste nr. 2 KNIFE PARTY KOMMER TILL EMMABODA EPISKT OMG


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga