O.N.E - Yeasayer



Vill typ inte tro på det själv, men den halsont jag känner går fan inte att ignorera. Kan fan inte bli sjuk. Tänker äta minst 200% över det rekommenderade dagliga intaget av  C-vitamin & hålla tummarna. Jobbar veckan ut & har varken råd eller lust att vara sjuk. På fredag spelas det ju skivor & jag var sjuk sist vi spelade, så hade inte tänkt att vara det nu. Fan.

Förövrigt var det helt sjukt varmt igår när jag åkte hem från jobbet! Alltså, jag hade bara en tröja & min tunna fjällräven jacka & frös inte ens lite. Vindarna var typ, varma? Skrattade mig lycklig från konsum & hem för det var en sån underlig känsla då solen var borta sen länge.

Snart kommer Patricia & i samband med det ska jag äta min andra grapefrukt tänkte jag. Funderar på att köpa typ, Kan Jang (eller hur det nu stavas) men det är ju så jävla äckligt? Hm. Får fundera på det tills jag åker till centrum. Ska förbi myrorna & hoppas på att det finns någon fin jeansjacka till mig där. Eller ett par sjyssta skor. Sen äta middag hos tessi & ikväll spenderar jag sista natten med gosis innan han lämnar mig för japan i några veckor.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga