Green Green Grass of Tunnel - Múm

Minus denna vecka:
- Högskoleprovet på lördag & jag har inte pluggat något. Tänkte ändra på det men vi får se hur det går.
- Jobbar varenda jäkla dag denna vecka.
- Kommer inte kunna umgås med någon på grund av punkterna över.
- Det är över en vecka kvar tills fredrik kommer hem.
- Behövde köpa mat. Det var dyrt.
- Jag fick mens idag. Sjukt osoft.

Plus denna vecka:
- Jag köpte två jackor på loppis idag! 100 spänn. Värt.
- Jag FICK ett par vita converse av världens bästa Sara då dem var för små för henne. Fatta hur många hundralappar jag sparade där.
- Jag fick veta idag att jag får tillbaka över 5000 på skatten.
- Är ledig i helgen! Ska som sagt göra jävla högskoleprovet så blir typ bara en ledig dag.

Hade livets bästa samtal med mami idag också. Hon är fin. Jackorna är jättehäftiga för er som undrar. Pastellfärger (självkart hänger man mer i trenderna!!!) & oversize. Visar nog någon häftig bild sen!

Postat av: mikaela

tack finis!

2012-03-27 @ 00:10:30
URL: http://mikaelaela.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga