Springer (we don't belong in Pacha) - Crookers

Vaknade av panikångest inatt. Ni vet när jag är så rädd och stressad att man glömmer bort hur man andas? Det var så jävla jobbigt och det tog säkert tio minuter innan jag hade lugnat ner mig. Vad var det då som utlöste det hela? Jo, en dröm. De senaste dagarna har varit så himla känslosamma för mig så alla dessa känslor blev liksom inbakade i en och samma dröm. Som tur var vaknade jag inte upp helt själv i sängen utan fredde hjälpte till att lugna ner mig. Åh blir fortfarande helt kall i magen när jag tänker på drömmen, bu. Som tur var speglade den inte verkligheten, men ändå.

Hur som helst! Igår målade jag halva mitt vardagsrum vitt. Don't worry, den andra halvan ska målas idag. Fick hjälp av bästa tjejerna, så det gick relativt snabbt. Men detta har resulterat i att mitt crib ser ut som ett bombnedslag. TVn står i köket (ja, jag satt på köksgolvet och kollade på Top Model..) mina kläder står i hallen och det enda som är kvar i vardis är min soffa och säng, endast för att de inte får plats någon annanstans. Lite panik på hela grejen men slutresultatet kommer bli episkt.

Har solglasögon på mig idag igen förresten. Så värt.



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga