Onsdagen den nittonde december

Har ont i magen. Jag har haft ont i magen sen jag åt på Biteline, vilket var i typ.. förrgår? Iofs har jag fyllt på med godis, vin och cider men jag är helt säker på att grundorsaken är Biteline. För er stockholmare som inte vet vad Biteline är, här är en snabb förklarning: typ som en mash-up mellan Fridays/Pizza Hut/O'learys. HUR som helst. Igår var det fest. Först var ångesttjejerna hos järkan för att sedan röra sig två portar bort mot Mats. Trevlig tillställning som vanligt. Känns lite tråkigt att lämna alla nu över jul, men samtidigt ska det bli skönt att få lite perspektiv på livet och sundsvallsbubblan. Kan behövas.
 
Hade med mig kameran igår, men eftersom jag har spenderat morgonen med att göra en spellista så har inte haft tid att redigera bilderna. Tänker att det kanske kommer senare. Vill också påpeka att bilderna INTE är så suddiga som blogg.se vill få dem att se ut. Så bra nu vet ni det.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga