Onsdagen den femte december

Somnade till Alla Vi Barn I Bullerbyn igår. Det var en helt otroligt upplevelse. Varför undrar ni kanske då. Jo när jag var liten så kunde jag inte somna utan ljud i bakgrunden, så jag lyssnade alltid på kassettband. Bullerbyn var en av mina favoriter att somna till. Så igår somnade till exakt samma röster som jag gjorde när jag var fem.
 
Förövrigt verkar inte illamåendet vilja lämna min kropp. Det är rätt jobbigt. Någonting annat som är jobbigt är att jag har låtit det blivit extremt stökigt hemma igen, och jag orkar INTE ta tag i det. En till extremt jobbig sak är att jag har tenta om två dagar. Jag kan alldeles för lite. Men, jag hade typ tänkt plugga dygnet runt tills fredag så jag i alla fall klarar den.
 
Ok bara för att jag har en tendens att vara så himla negativ hela tiden måste jag skriva tre positiva saker 2 make up för de tre negativa i stycket över, så:
Det är onsdag vilket innebär att det snart är fredag vilket innebär att Therese och Patricia kommer, wioho (gud vad jag tjatar om detta men whatever det är min blogg jag bryr mig inte!!!!!). Annars ser jag ser framemot sittningen extremt mycket och jag har spikat min praktikplats i vår till 100%.
 
Kändes som om att jag hade någonting mer att skriva..
 
Jo kan ju lägga till lite på postitiva listan när vi ändå håller på LIKSOM:
Redaktionsövning nästa vecka
Tre veckor och två dagar till Berlin
Två veckor och en dag tills jag åker hem till mami
 
Sen var det nog ingenting mer, nej. Nu måste jag platta min lugg.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga