You don't need to hide my friend for i'm just like you



Det är galet jävla spännande att gå igenom sina gamla bloggar. Önskar innerligt att jag hade min första blogg kvar men icke, den raderade jag. Ångrar det. Men jag kommer ändå ihåg varför det var tvungen att hända. För mycket deppighet för lite tid typ. Hur som helst! Min bloggis från typ 2009 finns ju fortfarande ute i cyberspace och jag blev riktigt glad när jag gick igenom den nu. Kommer ihåg känslan när jag fick den här kommentaren till en bild jag hade lagt upp på mig själv:

Jag skulle vilja gäspa i utrymmet
mellan dina läppar
Jag skulle vilja leva
mellan dina fingrar
Allt jag önskar är att få le
i dina smilgropar
Och jag hoppas att det alltid finns något
som håller mig kvar vid dig
Jag skulle vilja dö bara för att få dö
vid din sida.

Att någon faktiskt har skrivit en så fin dikt om mig känns helt fantastiskt. Jag fick aldrig veta vem det var dock. Himla synd. Nu ska jag nog sova, på riktigt. Herregud vilken bloggchock det blev ikväll hörrni.

Postat av: EMELIE

SVAR: åh vad glad jag blir! ska strax skaffa en ny dock med kortare namn och ett lite lättare upplägg, det skadar väl inte? :) dock kommer jag för allt i världen inte på något catchy namn :(

2011-09-07 @ 11:09:37
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga