19:12

10 FAVORITER
Färg: Beige
Mat: Kyckling
Musik: Precis just nu? Bon Iver
Film: The Notebook
Sport: Hästsport då
Årstid: Försommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Citron/Lime
Tid på dygnet: Morgonen



9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Uttråkad, men ganska nöjd
Smak: Choklad. Åt precis en Polly
Kläder: Inga kläder
Bakgrund: Stulen från internet
Nagellack: Inget nagellack
Tid: 18:43
Omgivning: Mitt stökiga vardagsrum
Irritationsobjekt: När alla är så långsamma på wordfued



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej det har jag inte
Badat naken: Ute då antar jag? Ja det har jag.
Varit med på TV: Nej icke
Kysst någon du inte känner: Ja



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Therese, Therese, Therese
Du tycker om: Therese, Fredrik, Patricia
Du inte gillar: Gillar de flesta, faktiskt



2 VAL
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår, så jävla lätt vår. Jag är kär i våren.




1 ÖNSKAN:
Att de närmaste sex månaderna går lika snabbt som de föregående gjorde.

Postat av: thowe

haha SÖT TJEJ "hästsport" gud blev typ kär i dig precis tilde <3

2011-09-19 @ 21:01:25
URL: http://thole.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga