10:05



Så ofokuserad och slut som jag var på jobbet igår var det längesen jag var. Kändes i hela kroppen att jag hade jobbat i minst nio timmar i sju dagar i rad. Hade dock själv ordnat så jag fick gå hem runt halv fem (bäst). Hemma så duschade jag, tvättade håret, vilket var väääldigt behövligt, åkte in till staden där jag träffade Linnea, hennes pojkvän Marcus och hans kompis Jocke. Drack öl utanför GrönaLund, eller ja, jag drack inte öl, blä. Kön var massiv. Alltså MASSIV. Vi insåg att om vi skulle ställa oss där skulle vi antagligen få se Håkan Hellström gå av scenen, inte gå på. Men som tur var kom vi på, lite före alla andra, att man kunde köpa ett grönankort i en lite kiosk vid ingången & eftersom klockan var efter 18:00 var grönankortet endast nio kronor dyrare och så fick man gå före i kön = win. Vi hinner in till åtta, galet mycket folk, ser håkan, sjunger med, dansar, jag får lite klaustrofobi, sen var spektaklet över vid halv tio. Funderar på om jag ska dra hem eller till ace med tiger/michaela, men bangar pga den enorma tröttheten som bara fortsätter att växa. Drar hem, gråter lite till the notebook, somnar. Värd fredag.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga