09:18



Ska fixa ett nytt leg idag. Shit, har dock alltid värsta ångesten inför sånt. Ta kort ni vet. Speciellt när det är en maskin som ska ta fotot och jag har en tendens att inte alls bli speciellt bra på kort (om jag inte tar det själv, då är det kanske, ja dugligt). Gör man ett nytt leg, ja det kommer alla se, och man kommer behöva använda det i fem år framöver. BLÄ. Måste vara snygg. Haha, lycka till liksom..... Sen möte på jobbet och SEEEEEEN träffa min älskling som kom hem inatt <3!!!! Förövrigt tänker jag antagligen boka tatueringstid nästa månad. Är så taggad. Verkligen, SÅ taggad.

Postat av: EMELIE

åh mys att han kommer hem!!! och fan vad nice med tatueringstid! vad ska du tatuera då? :)))

2011-09-14 @ 19:25:07
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga