Dag 08 - Vad jag har i min handväska

När jag läste den här frågan hade jag först tänkt göra ett väldigt kreativt inlägg och ta kort på väskan samt innehållet. Jag bangade. Hade inte inspirationen och det har jag egentligen inte för detta inlägg alls, men nu har jag gett mig in i leken.

Hursomhelst. För det första använder jag mig för tillfället inte av en handväska. Det är en svart tygpåse som gäller (omg so fashion!!) Den tackar jag än en gång Patricia för. Ska köpa en egen snart, tror jag. Eller något, hehe. Kollade nyss vad jag faktiskt hade där i, då jag kände mig osäker. Här är den kompletta listan:

Vaselin
Skavsårsplåster
Ett vanligt plåster
Ett paraply
Ett par omaka strumpor
En cykelnyckel
Min dagbok
Fyra pennor - Två blyerts och två bläck
Ipren
Min plånbok
Hörlurar
Adapterdelen till iphoneladdargrejen
Ett Riesenpapper
Ett halvt tuggummi
Min gamla foundation, som förövrigt är slut
En rougeborste (som jag har letat efter den!!!!)
Nycklar
Lypsyl

Som ni kanske ser på listan så borde jag rensa. Inte nu dock. För nu ska jag sova. Bra val att inte ta kort på skiten. Godnatt.



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga