20:20



4 x tilde borde fan räcka ett bra tag eller kanske inte, hm. Förövrigt såg jag inte ut såhär idag. Söndagens happening: Köpte jultoalettpapper. Spännande va? Nej. Mitt hem luktar förövrigt fest (fast jag vet hur mycket du kämpade patricia) och jag har bytt sängkläder. Renare än någonsin är det nog här men alkoholen sätter sig på något sätt i väggarna. Imorgon är det tillbaka till verkligheten (=jobbet) och jag kommer nog föralltid sakna den här helgen.

Postat av: Otippat

Hehe, 20:20:20!

2011-11-27 @ 23:29:07
Postat av: a//s

finafina tjejen är du! vet du hur jävla jobbigt det var att somna i takt med att mamma drog till jobbet? haha & när jag äntligen somnat vakna jag efter en kvart av att mamma frågade vart hennes plånbok var haha

2011-11-28 @ 13:55:32
URL: http://acidyouth.blogg.se/
Postat av: Thowe

Älskar skjortan :')

2011-11-29 @ 09:43:37
URL: http://thole.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga