08:58



Bon Iver var fantastiskt. Mitt hjärta dog ett antal gånger och jag tappade räkningen på hur många gånger jag grät. Känner mig fortfarande lite halvt förstörd. Försöker reparera känslorna med glad håkan musik nu på morgonkvisten med det går sådär. Varför är jag uppe nu undrar ni kanske? Jo jag ska åka iväg till Uppsala och träffa fina människor vars ansikten jag ser för sällan. Ikväll kanske det blir Adrian Lux, vi får se.

Postat av: Julie

ÅHH du har ingen aning om hur avundsjuk jag är på dig! Ville också se Bon Iver! Men när jag väl kom på det var alla biljetter slut. Förresten så tänker jag sno bilden ovan.

2011-11-08 @ 17:06:43
URL: http://youthnovels.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga