Tack och godnatt!



Ok helgen då:
- Klarade skiftverifieringen utmärkt, i alla fall om jag får säga det själv.
- Alldeles för mycket nuggets på lördagen. En kartong (typ 750 st) var borta innan klockan 13:00
- Ballonger i tusen - kändes det som iaf
- I lördags somnade jag innan 19:30, vilket nästan är ett nytt personligt rekord. Lyckades ändå försova mig i morse då jag verkligen var helt död när klockan ringde 04:30. Det är ju tur att vissa får festa på lönehelgen iaf, det får aldrig jag..
- Tvingade Patricia att göra om designen på bloggen lite och ja, nu känns det bättre.
- Söndagsmiddag med Emma på banken för att fira att jag överlevde helgen.

Nu är det mindre än två veckor kvar till ASM och snart får jag flytta hem igen. Känner mig otroligt peppad.
Men känner mig ännu mer peppad på att jag faktiskt är LEDIG nästa helg och tänker inte förstöra den som förra lediga helgen, nej tack. Nu blire lite fejan som läsa sen sova. Ja, man kan ibland tro att jag är lika gammal som min mamma.

Blir förövrigt galen på att mamma inte har något bildredigeringsprogram på datorn förutom paint. Hur fan hade hon tänkt att jag skulle kunna lägga upp bilder då????


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga